سی او اے ایس کا کہنا ہے کہ پاکستان یورپی یونین کے ساتھ اپنے تعلقات کو قدر کی نگاہ سے دیکھتا ہے۔


0

راولپنڈی: پاکستان میں رومانیہ کے سفیر نکولے گویا نے پیر کو آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے جی ایچ کیو راولپنڈی میں ملاقات کی، اے آر وائی نیوز نے انٹر سروسز پبلک ریلیشنز کے حوالے سے رپورٹ کیا۔

ملاقات میں باہمی دلچسپی کے امور، افغانستان کی تازہ ترین صورتحال سمیت علاقائی سلامتی کی صورتحال اور رومانیہ کے ساتھ دوطرفہ تعاون بڑھانے پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

اس موقع پر سی او اے ایس نے کہا کہ پاکستان یورپی یونین کے ممالک کے ساتھ اپنے تعلقات کو قدر کی نگاہ سے دیکھتا ہے اور ہم مشترکہ مفادات کی بنیاد پر باہمی طور پر فائدہ مند کثیر ڈومین تعلقات کو بڑھانے کے لیے پر امید ہیں۔

دونوں نے تمام شعبوں میں دوطرفہ تعلقات کو مزید فروغ دینے کی خواہش کا اعادہ کیا۔

معزز مہمان نے علاقائی استحکام میں پاکستان کے کردار کو بھی سراہا اور پاکستان کے ساتھ ہر سطح پر سفارتی تعاون میں مزید بہتری کے لیے اپنا کردار ادا کرنے کا عہد کیا۔

رواں ماہ کے اوائل میں افغانستان کے لیے امریکہ کے سابق نمائندہ خصوصی زلمے خلیل زاد نے اسلام آباد سیکیورٹی ڈائیلاگ میں شرکت کے بعد آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے ملاقات کی تھی۔

زلمے خلیل زاد، جو اسلام آباد سیکیورٹی ڈائیلاگ کے ممتاز مہمان مقرر بھی تھے، نے جنرل ہیڈ کوارٹرز (جی ایچ کیو) میں سی او ایس باجوہ سے ملاقات کی۔

انٹر سروسز پبلک ریلیشنز (آئی ایس پی آر) کے مطابق، انہوں نے افغانستان سمیت علاقائی سلامتی کی صورتحال اور مختلف شعبوں میں دو طرفہ تعاون پر تبادلہ خیال کیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.